Inloggen  |  UW KLANTGEGEVENS
Bedrukken en Borduren
Set aanbieding Meer
Horeca Starterspakket Kelner (M)
Horeca Starterspakket Kelner (M)
VAN €132,50 VOOR €99,95
(€120,94 Incl.BTW.)

RUILEN/RETOURNEREN
RUILEN/RETOURNEREN

Kan ik ruilen / retourneren?

Wilt u, om wat voor reden dan, ook afzien van uw aankoop? Dan is retourneren of ruilen geen probleem. U heeft het recht om binnen 14 dagen uw aankoop zonder opgaaf van reden terug te sturen naar ons.

Wij stellen echter wel een aantal voorwaarden om te kunnen retourneren:

  1. Aan het aangeleverde product mag niets zijn veranderd.
  2. Het product dient in ongeschonden staat te zijn.
  3. Alle meegeleverde documentatie en verpakkingsmaterialen dienen (indien mogelijk) in originele staat te worden toegevoegd bij de retourzending.
  4. Het betreft geen op maat gemaakt product, zoals bedrukte werkkleding.

Hoe werkt Ruilen?

Een pakket ruilen bij Bedrijfskleding Handelshuis is zeer eenvoudig. Wij vragen u om het pakket naar ons terug te sturen met het ingevulde retourformulier. Op het retourformulier kunt u aangeven of u wil ruilen of retourneren. Ook kunt u een reden aangeven, en wij stellen het zeer op prijs als u dat doet; dat helpt ons onze service verder te verbeteren. Het is echter niet verplicht een reden in te vullen. Ook zal het opgeven van een reden nooit leiden tot een weigering van de retour of ruiling.

Een retourzending naar Bedrijfskleding Handelshuis kan op 3 manieren:

  1. U kunt het pakket afgeven in onze showroom
  2. U kunt het pakket versturen via PostNL
  3. U kunt het pakket versturen via Kiala

1. Afgeven in de Showroom

Onze showroom is gevestigd in Zwaag, en geopend op werkdagen. De adresgegevens en actuele openingstijden vindt u hier.

2. Versturen via PostNL Retour via PostNL

Bij een verzending via PostNL komen de verzendkosten voor uw rekening. De kosten variëren per pakket, tot 10 kg kost het €6.75 om een pakket binnen Nederland te versturen. Om uw pakket via PostNL te versturen, schrijft u het onderstaande adres duidelijk leesbaar op het pakket, en geeft u dit af in een postkantoor of PostNL servicepunt.

Ons adres is: 

Bedrijfskleding Handelshuis
De Factorij 47E
1689 AK Zwaag

3. Versturen via Kiala Retour via Kiala

Bij het versturen via Kiala komen de verzendkosten voor uw rekening. Een pakketzending binnen Nederland tot 15 kg kost €3.95 via Kiala. Om uw pakket via Kiala retour te zenden, maakt u online de zending aan gebruik hiervoor het onderstaande adres. U kunt de verzendkosten online betalen via iDeal, Paypal of creditcard. Vervolgens print u het verzendlabel en plakt u dit op het pakket. Geeft het pakket af bij uw dichtsbijzijnde Kiala-punt. Er zijn ruim 700 Kiala-punten in Nederland, dus er is er altijd wel één dichtbij! U krijgt een verzendbevestiging met een traceercode. Bewaar deze goed!

Voor verzendingen via Kiala gebruikt u dit adres:

MAR-I-ANN FASHION (K00456)
WESTERBLOKKER, 113
1695AC BLOKKER

Help! Ik ben mijn retourformulier kwijt!

U kunt het retourformulier hier downloaden en printen: Retourformulier

Hoe krijg ik mijn geld terug als ik besluit mijn bestelling retour te sturen?

De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt( moment van ontbinding). De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

Als de consument heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft de ondernemer de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen.

Ik wil een ontvangen artikel terugsturen of ruilen, betaal ik dan verzendkosten?

Voor het terugsturen van uw bestelling zijn de verzendkosten in principe voor u. Is er echter iets mis met het product, of hebben wij het verkeerde product geleverd? Dan nemen wij de retourkosten voor onze rekening.

Hoe weet ik of jullie mijn artikelen retour hebben ontvangen?

Wanneer de geretourneerde producten bij ons zijn aangekomen, krijgt u een bevestiging per e-mail. Ook houden wij u via e-mail op de hoogte van de verdere afhandeling van uw retour.

Ik wil mijn bestelling annuleren, maar ik heb nog niks ontvangen!

Als u voorafgaand aan ontvangst toch besluit uw bestelling te annuleren, willen wij u verzoeken zo snel mogelijk via telefoon of e-mail contact met ons op te nemen. Zo kan de zending mogelijk nog onderschept worden alvorens deze ons pand verlaat, en dat scheelt een hoop gedoe én het scheelt kosten voor de retourzending. Onze contactgegevens vindt u hier: Contact.

Onze vermelding op http://www.keurmerk.info
Informatie