Klantenservice
Komt u er niet uit? Wij helpen u graag!
Meest gestelde vragen
Zodra wij uw betaling binnen hebben wordt uw bestelling direct verzonden, mits deze voorradig is. Houdt u er rekening mee dat sommige betaalmethoden sneller worden verwerkt dan andere. Betaalt u bijvoorbeeld met Ideal, dan wordt uw bestelling - mits wij deze op voorraad hebben - direct verzonden, terwijl uw pakket bij een betaling door overschrijving pas verzonden na ontvangst van de betaling.
Wij verkopen veel merken die wij binnen 1 werkdag kunnen leveren. Deze zijn te herkennen aan dit icoontje
Artikelen met dit icoontje worden (zoals de tekst al zegt) voor 13:00 besteld, morgen bezorgd. Dit geldt alleen voor leveringen in Nederland.
Let op! Producten met dit icoontje kunnen wij in 95% van de bestellingen de volgende werkdag leveren. Mocht dit onverhoopt toch langer duren, dan nemen wij contact met u op met de verwachten levertijden en bieden wij u een alternatief aan.
Let op! Het artikel in uw bestelling met de langste levertijd bepaald de levertijd van de complete order.
Houdt u rekening met een gemiddelde levertijd van 2 tot 5 werkdagen. Voor sommige merken kan de levertijd iets verder uitlopen. In deze gevallen vindt u in de productomschrijving de te verwachten levertijd. Wij proberen natuurlijk altijd uw bestelling zo snel mogelijk te leveren.
Een levertijd van 5 tot 8 werkdagen is van toepassing op onze twee Italiaanse merken: Giblor's Professionalen Dike Workwear. Dit heeft te maken met het eenvoudige punt dat deze leveringen uit Italië moeten komen, terwijl de meeste van onze merken een vestiging of distributiepunt hebben in de Benelux of Duitsland. Deze producten zijn dus gewoon langer onderweg. Heeft u een product van Giblor's of Dike sneller nodig? Neem dan even contact op!
U kunt er ook voor kiezen om uw bestelling bij ons af te halen. Zodra de bestelling dan klaar ligt wordt u op de hoogte gebracht door ons per mail of telefonisch.
Bestellingen boven de €150,- excl. BTW. worden gratis verzonden in Nederland! Voor Belgie en Duitsland is het gratis vanaf € 300,- excl.BTW.
De verzendkosten bedragen €6.95 excl.BTW (€8,41 incl.BTW) per online bestelling binnen Nederland. Voor verzendingen naar Duitsland en België brengen wij €8.95 excl. BTW. (€10,83 incl.BTW) in rekening.
Let op: afhalen op de locatie in Zwaag is niet meer mogelijk.
Bedrijfskleding maattabellen zijn essentieel om de juiste maat werkkleding, bedrijfskleding of werkschoenen te vinden. Ieder merk voor bedrijfskleding heeft immers een eigen maatvoering. Daarom hebben wij hieronder de belangrijkste Bedrijfskleding Maattabellen verzameld voor de producten in onze webshop. Gebruik de maattabellen van het bedrijfskleding merk van jouw keuze om de juiste maat te vinden! Hieronder vind je Bedrijfskleding Maattabellen voor onder andere:
- BP Workwear Maattabellen
- Dassy Workwear Maattabellen
- Mascot Workwear Maattabellen
- Giblor's Maattabellen
- Algemene Maattabellen voor Spijkerbroeken
- Maattabellen voor Werkschoenen
- Overzicht van Werkschoen Normeringen
Staat jou merk er niet tussen? Gebruik dan de algemene maattabellen voor herenkleding of maattabellen voor dameskleding, of neem contact op voor meer informatie!
Hoe Moet ik Meten?
- Meet niet over je kleding heen
- Vraag om hulp, of gebruik een spiegel
- Sta rechtop, en houdt het meetlint horizontaal om je heen
- Trek het meetlint niet te strak aan
- Meet borstomtrek om het breedste deel van je borst
- Tailleomtrek meet je om je middel (het smalste deel)
- Heupomtrek meet je over het breedste deel van je heupen.
- Beenlengte is de lengte van het been (schoenen uit). Dit meet je vanuit het kruis tot aan de vloer. (Dus niet tot aan je enkel of hiel, maar tot op de grond)
Als u een bestelling bij ons heeft geplaatst, heeft u het recht binnen 14 dagen van uw aankoop af te zien. Deze 14 dagen gaan in op de dag dat het product bij u, of een door u aangewezen derde (bijvoorbeeld een buur of familielid), wordt ontvangen. Als u besluit van uw aankoop af te zien, moet u dit binnen 14 dagen na ontvangst van het pakket aan ons laten weten. Daarna heeft u nog 14 dagen om het product te retourneren. Bij het herroepen van een aankoop komen eventuele retourkosten voor uw eigen rekening, maar als u verzendkosten heeft betaald bij uw bestelling, worden die wel vergoed. Wij streven ernaar uw volledige bedrag binnen 14 dagen na ontbinding te crediteren.
Voor u retour aanvraag kunt u hier de aanvraag doen: klik hier
Let op: het herroepingsrecht is niet van toepassing op producten die gepersonaliseerd zijn, zoals (bijvoorbeeld, maar niet uitsluitend) kleding met een opdruk of een schort met borduring. Zie ook artikel 10 van onze Algemene Voorwaarden.
Uiteraard bent u als particulier van harte welkom in onze webshops, maar is het helaas niet mogelijk om aankopen te doen in onze fysieke winkel in Zwaag. Dit in verband met lokale regelgeving.
Bestellen
Bekijkt u rustig ons assortiment en producten. Wanneer u iets heeft gevonden dat naar uw zin is, selecteert u de juiste kleur, maat en aantal. Vanaf dat moment verschijnt er een knop met ‘toevoegen aan winkelwagen’. Wanneer u hierop klikt, is uw bestelling toegevoegd aan de winkelwagen. U kunt er vervolgens voor kiezen om verder te winkelen, of om uw bestelling af te ronden.
Bent u klaar met winkelen? Dan klikt u rechts in uw scherm op ‘Bekijk winkelwagen’ of ‘Ga door naar betalen’. U volgt de aanwijzingen op het scherm, waarna uw bestelling definitief wordt geplaatst.
Heeft u een kortingscode? Dan kunt u deze invullen na selectie van de verzendmethode. De korting wordt vervolgens in de totaalprijs verwerkt.
Wanneer u uw bestelling heeft geplaatst en betaald, ontvangt u hiervan per e-mail een bevestiging. In deze e-mail vindt u een overzicht van uw bestelling. Wanneer u deze e-mail heeft ontvangen, kunt u er zeker van zijn dat uw bestelling goed bij ons is aangekomen. Afhankelijk van de gekozen betaalmethode, wordt uw bestelling zo snel mogelijk verwerkt en verstuurd.
Indien u de volgende werkdag (uitgezonderd van het weekend) geen bevestigingsmail heeft ontvangen, raden wij u aan om met ons contact op te nemen.
Als je een bestelling wilt wijzigen, raden wij aan om dit zo snel mogelijk aan ons door te geven. Je kan dit doen door te mailen of door gebruik te maken van ons contactformulier (doorverwijspagina), echter is bellen altijd sneller. Hou hierbij je order/bestelnummer bij de hand!
Wanneer u voor het eerst een bestelling in onze webshop plaatst, heeft u de keuze om een klantenaccount aan te maken. Hiermee kunt u gemakkelijk zien wat u in het verleden bij ons heeft besteld. Uiteraard blijven uw accountgegevens goed beschermd! Voor meer informatie kunt u onze privacy statement (doorverwijspagina) raadplegen.
Heeft u specifieke wensen voor uw bestelling? Dan kunt u natuurlijk altijd een vrijblijvende offerte aanvragen. Dit doet u via ons contactformulier (doorverwijspagina). In uw bericht vermeldt u uw contactgegevens en uw wensen. Wij nemen vervolgens zo snel mogelijk per e-mail of telefoon contact met u op.
Mijn account
Als u voor de eerste keer een bestelling plaatst in onze webshop, heeft u de keuze om een klantenaccount aan te maken. Dit is niet verplicht wanneer u iets wilt bestellen, maar kan wel erg gemakkelijk zijn wanneer u in de toekomst vaker bij ons wilt bestellen.
Het aanmaken van een account kunt u doen tijdens het afrekenen, of door rechtsboven op de pagina op 'Inloggen' te klikken. Het aanmaken van een account is zeer eenvoudig en kost u weinig tijd. U doorloopt de aanwijzingen op uw scherm, vult uw persoonlijke gegevens in en uw account is aangemaakt. Uw gegevens blijven uiteraard beschermd. Voor meer informatie hierover kunt u onze privacy statement (doorverwijspagina) raadplegen.
Met uw inloggegevens kunt u voortaan nog gemakkelijker bij ons een bestelling plaatsen en heeft u overzicht over uw eerder geplaatste bestellingen.
Als u bent ingelogd op uw account, kunt u rechtsboven op ‘mijn account’ klikken. Hier kunt u verschillende gegevens en instellingen wijzigen.
Bent u uw wachtwoord vergeten? Geen probleem. Wanneer u zich binnen het inlogscherm bevindt, ziet u een link met ‘wachtwoord vergeten’. Vul hier uw gebruikersnaam of e-mailadres in en u ontvangt direct per e-mail een link waarmee u een nieuw wachtwoord kunt instellen.
Wanneer u problemen heeft met inloggen, kan dit een aantal oorzaken hebben.
- Uw inloggegevens zijn niet correct ingevuld. Controleer of u bijvoorbeeld op het toetsenbord de Caps Lock aan heeft staan.
- De website ondervindt een technische storing, waardoor inloggen tijdelijk niet mogelijk is. In dat geval kunt u het contactformulier gebruiken om naar de status te informeren.
Om dit in te kunnen zien moet u over een account beschikken. Wanneer u bent ingelogd, ziet u rechtsboven een knop met ‘mijn account’. Vervolgens klikt u op ‘mijn bestellingen’ en krijgt u een overzicht met eventueel uw oude bestellingen en uw reeds lopende bestellingen.
Bezorgen
Zodra wij uw betaling binnen hebben wordt uw bestelling direct verzonden, mits deze voorradig is. Houdt u er rekening mee dat sommige betaalmethoden sneller worden verwerkt dan andere. Betaalt u bijvoorbeeld met Ideal, dan wordt uw bestelling - mits wij deze op voorraad hebben - direct verzonden, terwijl uw pakket bij een betaling door overschrijving pas verzonden na ontvangst van de betaling.
Wij verkopen veel merken die wij binnen 1 werkdag kunnen leveren. Deze zijn te herkennen aan dit icoontje
Artikelen met dit icoontje worden (zoals de tekst al zegt) voor 13:00 besteld, morgen bezorgd. Dit geldt alleen voor leveringen in Nederland.
Let op! Producten met dit icoontje kunnen wij in 95% van de bestellingen de volgende werkdag leveren. Mocht dit onverhoopt toch langer duren, dan nemen wij contact met u op met de verwachten levertijden en bieden wij u een alternatief aan.
Wilt u zekerheid neem dan eerste even contact met ons op, dan kijken we naar de mogelijkheden.
Let op! Het artikel in uw bestelling met de langste levertijd bepaald de levertijd van de complete order.
Houdt u rekening met een gemiddelde levertijd van 2 tot 5 werkdagen. Voor sommige merken kan de levertijd iets verder uitlopen. In deze gevallen vindt u in de productomschrijving een rode knop zoals hieronder met daarop de te verwachten levertijd. Wij proberen natuurlijk altijd uw bestelling zo snel mogelijk te leveren.
Een levertijd van 2 tot 8 werkdagen is van toepassing op onze twee Italiaanse merken: Giblor's Professionalen Dike Workwear. Dit heeft te maken met het eenvoudige punt dat deze leveringen uit Italië moeten komen, terwijl de meeste van onze merken een vestiging of distributiepunt hebben in de Benelux of Duitsland. Deze producten zijn dus gewoon langer onderweg. Heeft u een product van Giblor's of Dike sneller nodig? Neem dan even contact op via de buttons onderaan deze pagina.
U kunt er ook voor kiezen om uw bestelling bij ons af te halen. Hiervoor dient u wel vooraf een afspraak te maken.
Voor informatie over de verzendkosten: kijk bij wat zijn de verzendkosten.
Bestellingen boven de €150,- excl. BTW. worden gratis verzonden in Nederland! Voor Belgie en Duitsland is het gratis vanaf € 300,- excl.BTW.
De verzendkosten bedragen €6.95 excl.BTW (€8,41 incl.BTW) per online bestelling binnen Nederland. Voor verzendingen naar Duitsland en België brengen wij €8.95 excl. BTW. (€10,83 incl.BTW) in rekening.
Af halen op de locatie in Zwaag is niet meer mogelijk per 2023.
Voor verzending maken wij gebruik van de diensten van PostNL.
Als u beschikt over een account, kunt u via ‘mijn account’ en vervolgens de optie ‘mijn bestellingen’ de huidige status van uw bestelling volgen. Mocht dit u onvoldoende duidelijkheid verschaffen, raden wij u aan om met ons contact op te nemen via het contact formulier of via onze contactgegevens.
U mag ervan uitgaan dat alles in onze webshop bij ons of bij de fabrikant op voorraad is. In een enkel geval kan het gebeuren dat wij toch een product moeten naleveren. De verzendkosten voor nalevering zijn dan uiteraard voor onze rekening. Wij zorgen ervoor dat het product zo snel mogelijk wordt afgeleverd en wij houden u per e-mail op de hoogte van de status.
Betalen
Betalen is bij ons altijd veilig. U heeft de keuze uit de volgende opties:
- iDEAL
- CreditCard (MasterCard of Visa)
- Mister Cash (België)
- Giropay (Duitsland)
- Bankoverschrijving
- Riverty (Afterpay)
Betalen met iDEAL is eenvoudig en veilig. Wanneer u tijdens het afrekenen voor deze optie kiest, wordt u doorverwezen naar het afrekenproces van iDEAL en selecteert u allereerst uw bank. Vervolgens wordt u doorgestuurd naar het betaalsysteem van uw bank en volgt u de aanwijzingen op uw scherm. Wanneer uw betaling is voltooid, wordt u terugverwezen naar onze webshop en ontvangt u per e-mail een bevestiging van uw bestelling.
Wij accepteren zowel Visa als MasterCard betalingen. Wanneer u voor deze betaalmethode kiest dan wordt er gevraagd om uw kaartnummer / CV nummer, naam van de kaarthouder en de vervaldatum. U volgt daarna de aanwijzingen op uw scherm op. Uw betaling is vervolgens eenvoudig, veilig en snel voltooid.
Middels een bankoverschrijving kunt u handmatig uw betaling doen. Dit kan bijvoorbeeld wanneer u niet over de mogelijkheid van internet bankieren beschikt, of omdat u niet graag uw bankgegevens online achterlaat. Verder bepaalt u zelf wanneer en hoe u de betaling uitvoert.
Als wij uw betaling ontvangen hebben krijgt u een bevestiging via e-mail en nemen wij uw bestelling verder in behandeling.
Na je keuze voor AfterPay kun je jouw bestelling thuis op je gemak bekijken, proberen en ervaren. Blij met je bestelling? Top! Dan betaal je met één klik op de knop. Gaat er toch nog iets terug? Geen probleem. Met AfterPay betaal je alleen voor wat je houdt.
Stap 1: Je plaatst je bestelling bij Bedrijfskleding Handelshuis met AfterPay als betaalwijze.
Stap 2: Na het plaatsen van je bestelling krijg je binnen enkele dagen een betaaloverzicht per e-mail, dit is een standaardprocedure. Dit bericht is dus geen betalingsvordering.
Stap 3: Na ontvangst van de bestelling wordt het betaaltermijn van 30 dagen in gang gezet. Na deze 30 dagen zal er administratiekosten in rekening worden gebracht.
Hier volgt een overzicht van het klantvriendelijke AfterPay inningstraject:
Dag 0: Bevestigingsmail – Uitleg over proces AfterPay
Dag 1: Start facturatie – 14 dagen betaaltermijn
Dag 16: 1ste herinnering (zonder administratiekosten) – 14 dagen betaaltermijn
Dag 34: 2de herinnering (inclusief eerste administratiekosten) – 7 dagen betaaltermijn
Dag 41: 3e herinnering – 6 dagen betaaltermijn
Dag 47: 1ste fysieke herinnering (inclusief eerste en tweede administratiekosten) – 13 dagen betaaltermijn
Dag 48: 4de e-mail herinnering – 12 dagen betaaltermijn
Dag 60: Start precasso – Benadering via telefoon, e-mail en post om in contact te komen voor een betaalregeling.
Dag 100-120: Overdracht incasso
Mocht de bestelling vertraging oplopen, dan is het aan Bedrijfskleding Handelshuis om het betaaltermijn van Afterpay op 'hold' te zetten. Dus mocht de bestelling een week vertraging oplopen, wordt de betalingstermijn een week gepauzeerd.
Download de AfterPay app voor de meest actuele status van je betaaloverzicht.
Dit is een zeer eenvoudige en veilige manier van online betalen en ideaal wanneer u bijvoorbeeld vanuit België wilt betalen. Het enige wat van u wordt gevraagd is het kaartnummer van uw bankpas, de naam van de bankpashouder en de vervaldatum van uw bankpas. U volgt vervolgens de aanwijzingen op uw scherm en uw betaling is voltooid.
Wilt u op een veilige wijze een bankoverschrijving doen? Dan is Giropay de ideale oplossing. Het enige wat u nodig heeft zijn uw rekeningnummer en bankcode. U volgt vervolgens de aanwijzingen op uw scherm en uw betaling is voltooid.
Ja, het is mogelijk om op factuur bij ons te bestellen. Wij werken echter wel op vooruitbetaling met de eerste bestelling, daarna is het mogelijk om op factuur te bestellen buiten de webshop om. Dit uiteraard in overleg met ons. Mocht u dit willen, neem dan contact met ons op!
Kwantumkorting bij Bedrijfskleding Handelshuis betekend eigenlijk: Meer Bestellen = Minder Betalen. Onze kwantumkorting wordt automatisch berekend bij betaling. Hier hoef je verder niks voor te doen!
Wij berekenen de volgende kwantumkortingen:
- Bij Besteding van minimaal €250,- krijg je 5% korting over het subtotaal
- Bij Besteding van minimaal €500,- krijg je 7,5% korting over het subtotaal
- Bij Besteding van minimaal €1000,- krijg je 10% korting over het subtotaal
- Bij Besteding van minimaal €2000,- krijg je 15% korting over het subtotaal
Zo wordt een grotere bestelling ineens een stuk voordeliger!
Alle prijzen zijn exclusief 21% BTW. De korting wordt berekend voorafgaand aan de BTW.
Ruilen
Het direct omruilen van een artikel is helaas niet mogelijk. Om het gewenste artikel te ontvangen kunt u een nieuwe bestelling plaatsen voor de juiste maten.
Retourneren
Wilt u, om wat voor reden dan, ook afzien van uw aankoop? Dan is retourneren geen probleem. U heeft het recht om binnen 14 dagen uw aankoop zonder reden terug te sturen naar ons.
Wij stellen echter wel een aantal voorwaarden om te kunnen retourneren:
- Aan het aangeleverde product mag niets zijn veranderd.
- Het product dient in ongeschonden staat te zijn.
- Alle meegeleverde documentatie en verpakkingsmaterialen dienen (indien mogelijk) in originele staat te worden toegevoegd bij de retourzending.
- Het betreft geen op maat gemaakt product, zoals bedrukte werkkleding.
Retourneren is bij ons vrij eenvoudig.
Dit kan via ons aanvraag formulier:
Wanneer wij het ruilpakket binnen krijgen, ontvangt u hier uiteraard bericht over per e-mail.
Wanneer u uw pakket afgeeft bij het postkantoor, ontvangt u in de meeste gevallen een track & trace code, waarmee u de status van uw pakket zelf kunt volgen via de website van PostNL.
De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt( moment van ontbinding). De terugbetaling is kosteloos voor de consument.
Als de consument heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft de ondernemer de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen.
Indien u uw producten zonder bijzondere reden terugstuurt, betaalt u zelf de verzendkosten voor het retourneren. Indien wij een fout hebben gemaakt met uw bestelling, nemen wij de verzendkosten voor onze rekening.
Contact
Komt u er niet uit met bestellen of staat het antwoord op uw vraag niet tussen de antwoorden op onze klantenservice pagina? Dan kunt u het beste contact met ons op nemen via ons Contactformulier (doorverwijspagina).
Wij reageren dan zo snel mogelijk op uw e-mail.
Bellen kan ook: 0229-210676
Mocht u een suggestie hebben voor onze webshop en/of onze producten dan horen wij dat graag. U kunt uw suggestie mailen naar ons via het contactformulier (doorverwijspagina).
Mocht u een klacht hebben over uw ervaringen met onze dienstverlening of onze producten. dan gaan wij er alles aan doen om uw klacht naar ieders tevredenheid op te lossen. Wij vinden het erg vervelend als u een klacht heeft en wij willen u daarom vriendelijk verzoeken uw klacht schriftelijk aan ons door te geven. Dat kan via e-mail, ons contactformulier, of per reguliere post. Bellen is natuurlijk ook mogelijk. Hieronder vindt u onze contactgegevens.
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging via e-mail. Vergeet daarom niet uw e-mailadres te vermelden. Wij streven ernaar uw klacht binnen 24 uur op werkdagen na ontvangst te beantwoorden. Mochten wij onverhoopt meer tijd nodig hebben, laten wij u dit binnen 14 dagen weten.
Komen we er niet uit, of bent u niet tevreden met onze oplossing? Dan kunt u contact opnemen met de Stichting Webshop Keurmerk, die kunnen bemiddelen. Ook is er een geschillencommissie waar u met uw klacht terecht kan.
U kunt ons op verschillende manieren bereiken:
Door onze showroom te bezoeken:
De Factorij 47D
1689 AK Zwaag
Telefonisch:
0229-210676
Per E-mail:
info@bedrijfskleding-handelshuis.nl
Wij zijn open en bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 08.30 uur tot 17.00 uur.
Veiligheid en privacy
Hoe gaan wij met uw gegevens om?
Bedrijfskleding-Handelshuis respecteert de privacy van alle gebruikers van haar site en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie die u ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld. Bedrijfskleding-Handelshuis zal uw persoonlijke gegevens niet aan derden verkopen en zal deze uitsluitend aan derden ter beschikking stellen die zijn betrokken bij het uitvoeren van uw bestelling. (Denk aan de pakketbezorger die uw adres nodig heeft).
Bedrijfskleding-Handelshuis gebruikt de verzamelde gegevens om haar klanten de volgende diensten te leveren:
- Als u een bestelling plaatst, hebben we uw naam, e-mailadres, afleveradres en betaalgegevens nodig om uw bestelling uit te voeren en u van het verloop daarvan op de hoogte te houden.
- Om het winkelen bij Bedrijfskleding-Handelshuis zo aangenaam mogelijk te laten zijn, slaan wij met uw toestemming uw persoonlijke gegevens en de gegevens met betrekking tot uw bestelling en het gebruik van onze diensten op. Hierdoor kunnen wij de website personaliseren.
- Wij gebruiken uw e-mailadres om u te informeren over de ontwikkeling van de website en over speciale aanbiedingen en acties. Als u hier niet langer prijs op stelt, kunt u zich uitschrijven via e-mail info@bedrijfskleding-handelshuis.nl (doorverwijzen e-mail), of per telefoon 0229-210676.
- Gegevens over het gebruik van onze site en de feedback die we krijgen van onze bezoekers helpen ons om onze site verder te ontwikkelen en te verbeteren.
- Als u reageert op een actie of prijsvraag, vragen wij uw naam, adres en e-mailadres. Deze gegevens gebruiken we om de actie uit te voeren, de prijswinnaar(s) bekend te maken, en de respons op onze marketingacties te meten.
- Als u reageert op een actie op Facebook, vragen wij u deel te nemen door middel van een zogenoemde ‘like’. Hiermee neemt u deel aan de actie en stelt u uw persoonlijke informatie ter beschikking zoals die op uw Facebook profiel en gelieerde pagina’s terug te vinden is. Deze gegevens gebruiken we om de actie uit te voeren, de prijswinnaar(s) bekend te maken, en de respons op onze marketingacties te meten
Bedrijfskleding-Handelshuis verkoopt uw gegevens niet
Bedrijfskleding-Handelshuis zal uw persoonlijke gegevens niet aan derden verkopen en zal deze uitsluitend aan derden ter beschikking stellen die zijn betrokken bij het uitvoeren van uw bestelling. Onze werknemers en door ons ingeschakelde derden zijn verplicht om de vertrouwelijkheid van uw gegevens te respecteren.
Cookies
Cookies zijn kleine stukjes informatie die door uw browser worden opgeslagen op uw computer. Bedrijfskleding-Handelshuis gebruikt cookies om u te herkennen bij een volgend bezoek. Cookies stellen ons in staat om informatie te verzamelen over het gebruik van onze diensten en deze te verbeteren en aan te passen aan de wensen van onze bezoekers. Onze cookies geven informatie met betrekking tot persoonsidentificatie. U kunt uw browser zo instellen dat u tijdens het winkelen bij Bedrijfskleding-Handelshuis geen cookies ontvangt. Standaard gebruiken wij alleen de cookies die nodig zijn om de website correct te laten functioneren.
Indien u nog vragen mocht hebben over de Privacy Policy van Bedrijfskleding-Handelshuis, dan kunt u contact met ons opnemen. Onze klantenservice helpt u verder als u informatie nodig heeft over uw gegevens of als u deze wilt wijzigen. In geval wijziging van onze Privacy Policy nodig mocht zijn, dan vindt u op deze pagina altijd de meest recente informatie. Wij behouden ons het recht voor deze policy te wijzigen zonder aankondiging.
Onze algemene voorwaarden kan je hier (doorverwijspagina) lezen, of hier (doorverwijspagina) downloaden (.pdf). Op verzoek worden de Algemene Voorwaarden kosteloos toegezonden.
Wat zijn cookies?
Cookies zijn kleine tekstbestanden die bij het bezoeken van een website naar de computer worden gestuurd. Met cookies vergroten wij je winkelgemak bij onze handelshuis shops. Zo hoeft u niet elke keer dezelfde informatie in te voeren. Ook voorkomen wij dat u bij een bezoek aan onze winkel veelvuldig dezelfde informatie te zien krijgt. Bovendien kunnen we u dankzij cookies persoonlijke aanbiedingen tonen. Meer informatie over privacy bij onze handelshuis shopsvind je hier.
Verwijderen van cookies
Cookies kun je alleen zelf verwijderen omdat deze op jouw computer zijn opgeslagen. Uitleg over het aanpassen van de instellingen van je browser vind je onder Help in de toolbar van de meest gebruikte browsers.
Komt u er niet uit en of heeft u vragen? stel deze gerust!